Tillymeas rader

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Tillymea - 4 april 2012 15:12

4 dagen utan peicilin för min hund, han är mer flåsig och trött, han äter ok men klart insikten att detta inte handlar om någon bakterie, det handlar om något annat...jobbigt:(

Bagarmossens djursjukhus ringde och fick en tid inom en vecka,  får träffa hjärtspeialister och ultraljud på hjärta är inbokat,

En del av mig vill att dom ska hitta något och därmed veta vad vi har att göra med...

få en en arbetsplan, något att träva emot....


Tittar på bilderna på mina sötisar och ser tydligt att lillis inte växer som han ska, han är liten och tanig, men har han problem med syresättning ex då tar det extremt mycket energi av honom....

Varför ska han vara sjuk för?? Jäkla orättvist  


Lägger upp en bild på  Järnladyn och Greven


Nu ska jag iväg och hämta min fina lilla  Ponta från dagis, 

stora killen är iväg och gör byn osäker...   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards