Tillymeas rader

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Tillymea - 22 april 2012 15:05

Så kommer lite uppdatering efter senaste blogginlägget.

Har haft en liten tid jag hängett mig i letandet efter information och möjligheter ang Troy, vet att operationen inte utförs i sverige, och kostnaderna för en sådan är dyrt alldeles för dyrt ;(

Min tanke varför man inte utför dessa  enkla ingepp är för att den enskilde svensken har inte dessa fantasisummor som krävs, detta lilla ingrepp tar inte lång tid, och på en gång efter sprängningen försvinner nästan alla symtom, hjärtflödet återgår till en normala,

Just denna diagnose är det vanligaste inom alla hundraser, så det måste innebära att det skulle rädda många hundar till ett ett normalt liv, Varför?? har Sverige valt att inte utföra dessa ;)


Helgen har varit lungn och skön barnen mår bra och hundarns me


Blir separata rundor med hundarna och dom ser inte ut att vara missnöjda, Troy är välldigt fokuserad på sin omgivning i lördags fick han träffa på hästar, mkt lyckat möte, varav Troy stod på bakbenen och luktade på mularna, Kompisens Isländska häst Gandur var inte lika överförtjust men han accepterade lillfisen, dom äldre hästarna hade med sitt lugna och säkra sätt mer överseende med nyfiken liten parvel..

min minsta son var med, han var helt lyrisk och när vi åkte hem sa han helt saligt

-När jag blir stor ska jag jobba här ;) antingen som stall karl eller vetrinär ;))))))


Så nu har jag skrivit av mig lite :))))


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards