Tillymeas rader

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Tillymea - 20 mars 2012 17:37

Här kommer dom första raderna från mig,


Min första blogg som handlar om vardags grejer, funderingar, åsikter.


Jag har en stor passion förutom  mina barn och hundar och det är fotografering kommer dela mina bilder här!!!

kommer även att posta många bilder på sådant som ligger mitt hjärta nära   

((ha ha vilka roliga smileys det finns att välja på...


Jag har 2 killar och 2 hundar vi bor i Nykvarn liten kommun i Stockholms län, är uppväxt i Södertälje och det fanns sig naturligt att flytta ut till landet när jag väntade mitt första barn


Jag jobbar för min man i hans måleriföretag , jag sköter kontoret, vårt kontor ligger i nykvarn det gör att jag har nära till barnens skola/dagis, även möjligheten till att kunna ha hundarna med så mycket som möjligt, dock nödvändigt att vänja hundarna att vara själva mycket viktigt!!!


Ja detta var dagens tristaste blogg inlägg men vänta det kommer säkert mer någon annan dag    


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards