Tillymeas rader

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Tillymea - 25 mars 2012 15:29

Här ligger man å känner sig lite vissen, ingen som ringer themots lonely in the hole wide world.... 


Nja så illa är det inte, väntar på kyckling -spett faktiskt,

tänker fuska lite efter 1 vecka med pulver, blir endast protein, sallad, vet att jag behåller ketosen ialafall,

 tack var LCHF kosten jag följt förut, där protein, fett var den enda näringskällan, jag gjorde den lite tyngre varianten och uteslöt all typ av grönt o frukt, himla tradigt och tungt men man får vara mätt och det är ett stort bonus, man blir helt enkelt mer öppen för nya tankar och allt kretsar inte runt maten, man är mer däst...

stod stilla gjorde jag men det var allt också...

Men när jag kört färdigt Nutriletten vet jag att det är enkelt att gå över på lchf kost, men då blir det med lite mer grönsaker, o ngt äpple, jag  är inte så värst hungrig just nu men det beror nog delvis på det faktum att jag inte har något luktsinne och är super förkyld..alltid ett bonus då blir nästa vecka lite enklare med nutrilett.


Nej nu blir det lite hallonte och bädda ner mig i soffan.  


Ps varför går det inte attl adda upp bild till inlägget?? enyone??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards