Tillymeas rader

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Tillymea - 22 mars 2012 12:45

Dag 4


Hur kan 4 dagar snigla sig så?? nästan att man sitter och räknar minuterna tills det är dax för nästa påse, eller att det är dax för natten...

vilken helt plötsligt startar redan kl 20....ist 24...


Ja tänk possitivt du har grejat 3e dagen...härligt jobbat!!! bara ca 60 kvar   


Idag har jag och en kompis varit ute med våra hundar hela 5 st, första mötet för min lillkis Troy, det gick som förväntat mkt bra, en redan etablerad och trygg flock på 3 hanhundar, och min Tjej Tilly som redan träffat detta gäng ett par gånger.

En promenad ner till badstranden tar från där jag bor ca 7-12 minuter med få möten,

Avlsutningsvis hade vi fri lek på fotbollsplanet och hundarna hade en trevlig stund med mycket lek och gos blev en runda på 8:40-10:35 

Ska försöka dela en bild från min mobil...men det återstår att se om jag fixar det??

Skumläser igenom en blogg om (att tänka bort hunger....elr tankar kring mat/godis/fika....

skeptisk men vem vet??

kanske är det lösningen att man helt enkelt mentalt blokerar tankarna kring det man är sugen på 


Idag severas soppa och pannkakor till barnen och jag ska bara servera (agera servetris


Delar med 3 bilder på mina sötisar Tilly & Troy


 

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards