Tillymeas rader

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Tillymea - 26 mars 2012 16:28

Veckan börjar med  vabb å jag som hade planer på att ligga och kurera mig själv....

men nu blir det vi 2 ist  och  cartoon network  


Facebook börjar tappa sin charm, kanske därför man uppdaterar sig via blogg.


Idag har jag beställt en svart princess tårta med döskalle på  kostade saftiga 289 kr som hittat....

Min snart  6 åriga kille som fyller på fredag men partyt för vännerns ska hållas på lördag, bara hoppas att vi kurerat oss tills dess.

På torsdag  ska jag ner och handla födelsedags present och party prylar, tänk vad tiden går redan 6 år.... 


Ska ladda upp en bild på min lilla      Pontus Charlie, Bastian      


En liten extra kram vill jag skicka till min finaste moster Mimmi som alltid finns där      


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards